3 Kasım 2015 Salı

Fişi Kesilmiş Hikayenin Başlangıcı; Bi Düz Bi Ters



Birçok hemcinsimin, aldım elime örgümü, ilmekleri attıkça derdim dağıldı oh bir rahatladım, kafayı boşalttım dediğini duymuştum. 
Çınnn! Al bana son zamanlarda aranan taze eylem içeriği! 

Benim eksiğim mi var? Yoo, örgü örmeyi zaten biliyorum, geçen yıl çalışmadığım dönemde berede bir dünya markası olmama beş kala iş bulmuştum da bırakmıştım şişi, yumağı. Ayrıca bahsi geçen meditatif yönü hiç fark etmemiştim. Dedim herhalde işin özü birkaç saatte bitecek mini parçalardan ziyade proje çalışmalar, e deneyim canım ne olacak. Basit bir kazakla yola çıkmaya karar verdim.

Oyuna geldim! Resmen oyuna geldim! 
Sırayı çıktıkça elimdeki parçayla birlikte kafamdaki bulutlar da iyice büyüdü sanki.

Baktım hem örüyorum hem de tıkır tıkır düşünmeye devam ediyorum ikinci projede biraz daha alengirli bir model denemeye karar verdim. Çünkü bunlarda oh örneği kurdum gerisi rahat kafası yok. Bir ilmek kaçarsa gitti, sökmeye de sökemezsin sonra toplaması yeniden örmekten zor. Kısacası çok afedersiniz, nah açarsın çeneyi.

Mis gibi bir model buldum, kitaba baka baka örneğin nasıl kurulacağını sonra da nasıl devam edeceğini bir güzel öğrendim. İp zaten hazır, aldım elime 4 numara şişleri, attım sırt boyu ilmekleri. Başladım örmeye. Evet kendimcim bak gördün mü, keramet alttan üstten gitmeli, kesmeli artırmalı modeldeymiş. Evet evet bence de bitince güzel olacak. Ohh gelsin artık “örgü meditasyonu” günleri. He-heyt çözdün bu işi de kızım gazımı verdikten sonra şevkle ilmekleri örmeye devam ettim.

Sonuca gelecek olursak bir taşla iki kuş! Artık aynı anda hem alengirli model örebiliyorum hem de konu dışı şeyleri düşünebiliyorum. Ayrıca hiç ilmek şaşmıyorum.
Ah ne ala!!!

Şişlerimle bırakın beni.
Ühü ya ühü ühü :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder