4 Ocak 2016 Pazartesi

İkiBinOnBeeşş Hadi Yine İyisin Giderayak!


2015 sana çok teşekkür ederim; bana tahmin ettiğimden de çok şey kattın, yeni şeyler öğretebilmek, deneyimletebilmek için elinden geleni yaptın. İyi iş de çıkarttın doğrusu. 
Havalanma hemen en güzel senem değildin ama en akademik yılımdın. 
Soluksuz kaldığımı sandığımda aslında hala nefes alıyor olmamı hatırlatmanla ders başladı, sonra senin müfredata göre devam ettik. Teneffüs aralarını sık vermedin, blok derslerde çok sıkıldım ama iyi de oldu be bak sabretmeyi de aradan çıkarttım. Hiçbir zaman her dersi seven öğrencilerden olamadım nihayetinde dönem sonu toparlamayı bildim. Karne fena değil bence. Ayrıca ders notlarımı iyi kazıdım aklıma da kalbime de, için rahat olsun. Okul kapısının önünde annemin beni beklediğini gördüm ya çok sağol. 
Ellerinden öperim seni, hoşçakal.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder