29 Aralık 2015 Salı

Anı Olsun Diye Diye Milyoner Olacağım



Geçen gün iş yerindeydim. Kuru ofis gürültüsü altındaki kafamın gözü saatte, resmen zamanla ters düştük; kanı epey ağır akıyor. Bir afralar, tafralar... Karnım acıktı, kafam uçtu, şekerim düştü, sinirden masaların üstünü dağıtacağım vakit öğle saati olmak bilmiyor! Çaktırmadan kıvranıyorum. Telefonum titredi, Burçi yazmış.

- Bişi dicem canım günaydın bu arada :) dün kim 500 milyar isteri izliyordum katılsana :)
- Ahahah ona mı katılayım, hö!?

Kendinden son derece emin, evettt dedi sonra bir başladı baktım resmen yarışma programı pazarlıyor bana. Kendi de başvurmuş. Sırf laf olsun diye, sen de yanımda olursun dedim. Gözlerinden kalp fışkıran emoji yolladı ay olur diyor.
Tanıyorum, heyecanlandı.

Yalnız ne efsane yarışmadır bu! Adı 'Kim Milyoner Olmak İster' olarak değişti, biz hala ilk okuldayken izlediğimiz adıyla anıyoruz... Yarışma günü kitlenirdim ekran karşısında, kolay soruları bilemeyenlere de gülerdim. O zaman algılar yeterince gelişmediğinden gülme komşuna gelir başına şeklindeki içinde binbir anlam taşıyan deyimimiz benim için sıradan bir Türkçe dersi konusuydu.

Kızlar Gazlama Enstitüsü'nün Fahri Başkanlığı'nı bu görev için üstlenen Burçi sahneyi kurdu, ışıkları yaktı. Sinopsis de hala kayıtlı duruyor. Anlatıyor, onun bana çok güvendiğini 'falan' söyleyecekmişim. O da Merhaba ay evet deyip değişik tanışma anımızı anlatacakmış, daha neler neler... Baktım konuşurken vakit ilerliyor dur bi şu yangına üç beş çalı çırpı atayım da zaman geçsin dedim;

- Meşhur olurmuşuz, belli mi olur yaa :)
- Valla sen bilirsin de ciddi söylüyorum o kadar kitap okuyorsun, deyiverdi.

Boşa gitmesinmiş. Yalnız vakti zamanında aldığım garibin ahı ben de daha ilk sorudan çıkarsa Roma'dan önce okuduğum kafamı yakarım!

Sonuç, şu 1 Milyon TL değerindeki soruyu siz soracak olsanız ne sorardınız kısmını da doldurdum mu başvuru işi tamamdır. Olmaz ya hadi oldu diyelim, yarışmaya davet ederlerse bu konuda tecrübesi olan kişiler daha önceden çalıştığı soruları elden ele bana doğru bi ulaştırabilirse çok müteşekkir olacağım. Sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder